fredag 16 september 2011

Lovemilk Amningslinnne



Jag har ett som amningslinne från Lovemilk som jag tycker mycket om, nu efter en tids testande. Det är otroligt mjukt och skönt, och det känns som om det bara blir ännu skönare efter tvätt och användning. Det jag har är i färgen jade, riktigt snyggt och lätt att matcha till andra kläder. Amningsfunktionen är riktigt smart, tack vare den generös öppning vid armhålan är det bara att dra linnet åt sidan och snabbt kunna amma. Smidigheten är väldigt bra, och viktig, med en vild Lovis som vill ha mat genast när hon är sugen! Med en kofta över är det ingen som ser att det är ett amningslinne. Lovemilk har massor med ursnygga koftor som passar perfekt, men jag har en vanlig skön HM-kofta som funkar bra även den.

"Love Milk amningslinne är ett ekologiskt amningslinne som är designat för att du ska kunna använda din redan existerande garderob." skriver mammashop.se, och jag kan bara hålla med. Riktigt bra, snyggt och smidigt, det blir höga betyg från både mig och Lovis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar